Sunday, September 23, 2012

My Story ;)

Assalamualaykum......... lama dah nak buat blog ni, tapi asyik bz je memanjang, huhu..... so ni pun incik asben tolong create kan.......  1st of all, thx pd yg sudi view my blog.... & jgn segan-segan nak pm if berminat nak bli mane-mane produk Everlynn dan juga SNE Beutskin Essence ye...untuk kecantikan luaran dan penjagaan dalaman... lelaki dan perempuan.....

FAN PAGE baru!!! Khas untuk anda yg gemarkan 'membeli-belah secara online'


Teeeet....... nak tgok tak gmbr mula-mula masuk magazine dulu, ada la dlm thun 2006 ke 2007 tah..haha..ni magazine rapi .... ;-P


Time ni masih menuntut di UiTM Shah Alam.. tuptaptuptap.... ble de panggilan dr karangkraf, saya akan pergi tok photoshoot, kalau free...sbb pelajaran diutamakan....time tu la..hikhikhik...


Pada tahun 2010, pengalaman sekadar saje-saje telah merubah menjadi pengalaman yg tidak boley dilupakan....... iaitu ketika saya masuk pertandingan Olay, Youthfulness & Stardom Contest.... Alhamdulillah....dapat Grand Prize



Magazine Chinese: NuYou

Magazine HerWorld

Magazine Jelita

TVC pun ade la dlm sebulan kot mcm tu...time undi-undi tu..haha..thx ya pada yg mengundi tu ..mwah! (nak tgok gmbr lagi, sila LIKE fan page FB saya ye..hehe..malas la nak upload..)

Then saya da masuk pertandingan Model Tudung FAREEDA ;)

Kosmo


**okay..nanti saya update and celoteh lagi ye...penat plak.. hehe....jumpa lagi...daaaa ~

-2 Okt 2012-
HYE HYE HYE......
doakan saya ye...14hb nanti, de majlis FINAL Pencarian Model DLIA Jane Collection sesi 2012/ 13,
1st experience la kot gi final dlm keadaan berbadan dua (9 bln dah time tu) hohohoh ...


New!! The latest event!!!



No comments:

Post a Comment