Tuesday, September 4, 2012

Virgin Coconut Oil (VCO)



KHASIATNYA TIADA TANDINGAN ^__^ ~





<<NEW PACKAGING>>




 - 1001 KHASIAT YANG TERKANDUNG DALAM MINYAK KELAPA DARA - 

Minyak Kelapa Dara atau Virgin Coconut Oil adalah "minyak yang paling menyihatkan", bebas dari kolesterol serta tidak mempunyai kesan sampingan dan sesuai untuk semua peringkat umur.

Minyak kelapa dara kaya dengan asid laurik yang membantu mencegah jangkitan kuman seperti virus, bakteria dan protozoa di dalam tubuh kita. Ia mempunyai banyak manfaat seperti untuk rawatan rambut dan kulit, meningkatkan sistem imun tubuh, mengawal kolesterol, membantu sistem pencernaan dan metabolisma badan serta banyak lagi khasiat penting untuk membantu kesihatan tubuh kita.



VCO ini sangat elok dimakan ye kawan-kawan. Banyak khasiatnya...Kelebihan VCO atau minyak kelapa ialah ianya menggunakan 100% bahan semulajadi yang sangat bagus, pemprosesan dibuat melalui proses penyulingan tanpa menggunakan pemanasan haba..VCO diambil sebagai supplement tambahan untuk terutamanya untuk kulit.Ianya dapat mengurangkan masalah jerawat, kulit kering, tona kulit tak sekata, strechmark,bagi wanita hamil. Tiada side effect yang tidak elok pun kalo makan VCO sebab ia hanyalah supplement tambahan kepada kesihatan dan bukannya ubat.

Untuk ibu-ibu yang breastfeeding, anda tidak perlu risau.. kerana di dalam minyak VCO ini terkandung MCFA (Medium Chain Fatty Acid), yang mana ia merupakan komponen asam lemak berantai sedang yang memiliki banyak fungsi. 
Antaranya: 
  • memudahkan bayi menyerap nutrisi 
  • memperbaiki penyerapan vitamin, mineral, dan protein yang bisa dilarutkan lemak 
  • meningkatkan absorbsi kalsium yang penting bagi pertumbuhan bayi 
  • melindungi bayi dari mikroorganisma yang merbahaya 
Minyak VCO ini akan meningkatkan MCFA pada ibu menyusui sampai 3 kali ganda. Pemberian makanan yang mengandung MCFA pada ibu menyusui akan menghasilkan air susu yang kaya akan MCFA. Juga sesuai diambil oleh wanita hamil kerana VCO Everlynn adalah 100% asli tanpa sebarang bahan pengawet atau pewarna tiruan, selamat & HALAL untuk digunakan.


Kelebihan Minyak Kelapa Dara (Virgin Coconut Oil)

Meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental.

Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin-vitamin.

Melindungi tubuh daripada kanser.

Jerawat cepat susut.

Regular semula PMS anda.

Sistem penghadaman lebih baik.

Menghilangkan parut jerawat dan strechmark bagi wanita yang hamil.

Kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak, dan kering.

Membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolik.

Melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan dari sinaran matahari.

Untuk kesuburan.

Kurangkan rasa senggugut.

Batuk dan Selsema cepat hilang. Insyaalah..


Cara Penggunaan

Ambil 2 biji sehari, pagi dan malam, atau boleh juga apply ke seluruh kulit muka. Dengan erti kata lain beli VCO nie memang tak rugi sebab dia boleh digunakan secara 2 dalam 1. Sangat bagus untuk kulit serta kesihatan dalaman dan luaran. VCO atau minyak kelapa dara juga elok untuk mengekalkan kesuburan bagi kaum lelaki/wanita terutamanya yang telah berkahwin.

Harga

Semenanjung      : RM40.00
















No comments:

Post a Comment