Sunday, September 2, 2012

Normal Skincare Set

 
NEW PACKAGING FOR TRIAL SET (NORMAL)
 
 
 
 
 

-NEW PACKAGING FOR LARGE SET-




BOLEH JUGA DIJADIKAN SEBAGAI HANTARAN 
ATAU DIHADIAHKAN KEPADA ORG YG TERSYG ;)



Normal Skincare Set, set penjagaan wajah EVERLYNN dirumus khas untuk memperbaiki tisu kulit, menggalakkan pertumbuhan sel baru,membantu memulihkan kulit kusam, mengurangkan kesan pigmentasi, noda hitam, jeragat serta memberi kelembapan yang mendalam terhadap kulit.


DEEP CLEANSING FOAM

Sesuai digunakan untuk semua jenis kulit.Pencuci kulit wajah Deep Cleansing Foam'berfungsi membersihkan kotoran yang melekat di kulit wajah dengan cucian yang lebih mendalam disamping mengandungi ejen pencerahan yang aktif. Secara tidak langsung wajah semakin bersih & cerah berseri. 

Specially formulated gentle for all skin types.Clean skin impurities and remove make while help to lighten skin tone. Smoothen your skin and bright complexion.


DEEP HYDRATION REFRESHING TONER

Toner boleh bertindak sebagai menyegar dan menghaluskan kulit wajah, selain dirumus untuk mengecilkan pori dan melembapkan kulit wajah. Fungsi toner adalah untuk membersihkan kulit wajah dan ianya dapat meresap jauh ke dalam epidermis kulit, mengecilkan pori-pori kulit dan menambahkan kelembutan kulit wajah dan juga memperbaiki liang roma yang terbuka serta membuatkan kulit wajah bertambah segar.

Moisturize and improve skin tone by lighten and brightening the skin tone.Soften skin texture and make skin feel fresh.Keep skin healthy and fair looking.


DAY SOLUTION

Ekstrak khas berbagai tumbuhan yang melindungi kulit dari sinaran UV. Melindungi kulit secara berkesan dari sinaran UVA & UVB,melembapkan kulit anda serta sesuai digunakan bagi kulit yang tidak sekata. Sesuai digunakan sebagai alas mekap untuk semua jenis kulit.

Multi UV blockers and UV filters complete skin protection against sunlight of UVA,UVB and IR. Smoothen, moisturize and calm down skin. Water resistance high cover up formula conceals skin uneven color spots, gives skin a instant fair and bright complexion.


MULTIPERFECTION CREAM

Krim pelbagai guna dirumus khas untuk membantu memulihkan kulit kusam agar lebih cerah berseri,mengurangkan kesan pigmentasi dan juga jeragat, black & white head, serta memberikan kelembapan/kelembutan yang mendalam terhadap kulit.


Didatangkan dalam 2 saiz iaitu trial dan large set. Setiap set mengandungi:

Trial set (4 items): 

Deep hydrating cleanser - 35ml (RM32.00)
Deep refreshing toner - 35ml (RM32.00)
Day solution - 6ml (RM32.00)
Multi perfection cream - 6ml (RM32.00)

Large set - boleh tahan sehingga 4 bulan:

Deep hydrating cleanser - 150ml (RM60.00)
Deep refreshing toner - 150ml (RM60.00)
Day solution - 65ml (RM60.00)


#disarankan kepada pengguna untuk mencuba Set Percubaan terlebih dahulu.





Harga
           
                                   
Semenanjung           :       RM120 (Trial set)
                                       RM180 (Big size)
             

No comments:

Post a Comment