Sunday, September 2, 2012

Treatment Set (for blemish)


~ New Packaging ~



Treatment Set (for blemish), perawatan khas untuk kulit bermasalah jerawat, kesan parut jerawat, ruam-ruam merah juga sesuai bagi kulit berminyak. Penggunaan perawatan krim khas untuk masalah jerawat ini membantu mengecutkan jerawat secara beransur-beransur. Alami perubahan dalam masa 3-4 minggu penggunaan.


Fungsi

Menyerap lebihan minyak pada kulit, membersih dan mengecilkan liang roma serta membantu mengawal dan merawat kulit bermasalah.


PURIFYING TREATMENT CLEANSER

Dirumus khas untuk kulit berminyak dan cacat cela. Berkesan menanggalkan kesan lebihan sebum di wajah serta menyegarkan kulit.


TREATMENT PURIFYING CREAM

Purifying Treatment Cream - Perawatan khas untuk kulit bermasalah jerawat yang serius, jerawat halus/ batu, kesan jerawat, dan juga ruam-ruam merah.Sangat sesuai bagi kulit berminyak & berjerawat.


Cara penggunaan

Cuci muka menggunakan Purifying Cleanser dan keringkan. Kemudian, sapu Purifying Treatment Cream pada muka dan biarkan selama 15 hingga 30 minit kemudian basuh muka menggunakan air. Juga boleh dibiarkan semalaman. Di datangkan dalam 2 produk iaitu Purifying cleanser (RM40) dan Purifying Treatment Cream (RM60). Lebih jimat jika dibeli secara set.


Harga

Semenanjung    : RM100.00


No comments:

Post a Comment