Sunday, September 23, 2012

SNE Capsule



(Harga: RM250 sekotak)
Harga ahli: RM198


Bagus untuk pesakit kulit, alahan kulit kepala, rambut gugur,
kencing manis, leukaemia dan pelbagai penyakit lain lagi.....
MENCEGAH PENYAKIT ITU LEBIH BAIK DARI MERAWAT 





SNE Capsule contain such a wealth of ingredients:
Mineral
Function
Deficiency Diseases
Iron
Most abundantly found trace element in the human body, it is stored plentifully in the bone marrow, where blood cells are made. It is important to the mental development and immune system of the human body.
The most common iron deficiency diseases are iron-deficiency anemia, acute and chronic infection, and malignant tumor.
Zinc
Takes part in the metabolism of nucleic acid, protein, sugar and fat. It is essential element in the growth process.
Growth retardation, bone deformity, delayed mental development, growth of reproduction system is affected. Reduced insulin activity, cirrhosis, lung cancer, nephropathy and gastro-intestinal disorder.
Calcium
Gives structural support as in cell walls, bones, teeth etc. Plays a role in muscle contraction, nerve impulse transmission, gland function, vision, physiological and blood clotting mechanism.
Bone development is affected, osteoporosis, bone fractures, rickets, cavities, cramp, depression, back cramps.
Magnesium
It is important in maintaining the normal functions of heart, stomach and bones.
Atherosclerosis, thrombus, myocardial infarction.
Copper
It is the raw material that synthesizes over 30 types of enzymes in the human body.
Reduces Thyroid function, tubercle, rheumatism, malignant tumour, reduced blood vessel elasticity.
Manganese
It is an activator of enzymes and constituent of metal enzymes.
Formation of Healthy cartilage is affected, impaired reproductive function, altered lipid metabolism, immune function disorder.
Iodine
It is active constituent of the thyroid gland and plays a role in human intelligence.
Retarded fetal growth, impaired development or malformation of nervous system, hearing functions and thyroid gland.
Selenium
An essential trace element for the human body, it has anti-cancer properties, it helps to protect the heart, prevents and treats Kashin-Beck disease (Big bone disease), slows down the aging process and neutralizes heavy metals and toxins in the body.
Abnormal bone growth, weakening heart function, liver function disorder, decline in immune function, susceptible to cancer.
Phosphorus
Promotes metabolism of carbohydrates, fats and proteins; maintain pH balance in body fluid and blood.
Loss of appetite, weakness, fatigue, muscle pain.
Sodium
Found in bones and blood of human body, it maintains the pH balance in the body, sparks nerve impulses, maintain normal functions of muscles and nerves.
Appearance of symptoms such as loss of appetite, dizziness, nausea, palpitation, declining blood pressure.
Potassium
Regulates Heart function, helps muscle function properly.
Muscle weakness, numbness, flatulence, slow reaction, underdevelopment, chronic fatigue, high blood pressure.
Germanium
Enhances immune system functions, has anti-tumor, anti-inflammatory, anti-oxidant, anti-aging properties, stabilizes blood pressure.
High blood pressure, arteriosclerosis, osteoporosis, rheumatism.



RM220 (1 box) - 60 biji

SNE Capsule:
  • Melanjutkan usia
  • Menyeimbangkan sistem badan
  • Menyuburkan dan mencergaskan sel
  • Mengandungi kesan anti-bakteria
  • Menyelaras & membaik pulih sel
  • Membersihkan darah & membantu dalam proses penyahtoksikan



  • 100% semulajadi
  • Membekalkan lebih drpd 190 jenis nutrien aktif utk memenuhi keperluan badan
  • Diperkaya dgn nutrien spt vitamin, asid nukleik, karotenoid, flavonoid, kompleks oligomerik prosianidolik (OPC), sitosterol dan mineral-mineral lain
  • Memiliki elemen anti-oksidan dan nutrien sedia diserap yg tinggi
  • Menggunakan kaedah pengekstrakan yg canggih (teknik pengekstrakan superkritikal CO2)
  • Memenuhi keperluan Piawaian Kualiti FDA Amerika Syarikat, Makanan Gred AA, dan Pertubuhan-pertubuhan Makanan Organik & lulus ujian kualiti Singapura, Malaysia dan Jepun

KKM

HALAL

Kebaikan SNE Kapsul:


1. Kapsul lembut SNE diperbuat daripada bahan apa?

Kapsul lembut SNE diperbuat daripada minyak sayuran yang diekstrak daripada koloid cendawan. Ia mengandungi ion-ion ferum yang boleh meminimumkan pencemaran dan kebasahan bekas yang digunakan




 2. Apakah yang menyebabkan kapsul SNE berbeza daripada produk-produk lain?
Kapsul SNE dirumuskan dengan menggunakan teknologi moden dari Jepun dan Jerman. Kapsul SNE dibuat daripada gabungan minyak biji fruktus hipopae dan 27 jenis makanan semula jadi yang berlainan melalui proses Penguraian Enzim Cepa. Kapsul SNE mengandungi tidak kurang daripada 200 jenis nutrien dan bahan bioaktif. Bahan bioaktif dalam kapsul SNE mempunyai kadar aktiviti sebanyak 90% dan ke atas. Molekulnya adalah kecil dan padat, kepadatannya adalah10 kali lebih tinggi berbanding dengan bahan-bahan biasa.

3. Apakah kapsul SNE?
Kapsul SNE merupakan sejenis suplemen pemakanan yang sempurna dan seimbang, ia dirumuskan secara khususnya untuk menentang enam punca utama yang menyebabkan manusia sakit dan tua. Bio-mukopolisakarida aktif, sejenis faktor yang mengaktifkan sel-sel merupakan salah satu bahan utama dalam Kapsul SNE. Di samping itu, ia mengandungi minyak biji fruktus hipopae yang diekstrak dengan Teknik Pengekstrakan Karbon Dioksida superkritikal sebelum menjalani proses Penguraian Enzim Cepat.

4. Mengapakah kapsul SNE adalah selamat dan efektif?
Kapsul SNE telah didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia di bawah nombor pendaftaran MAL: 20034169TC. Kapsul SNE juga telah diluluskan oleh Pentadbiran Ubat dan Makanan Amerika Syarikat. Malah, ia disahkan mematuhi standard pengeluaran organik SGS dan telah diiktirafkan oleh Pusat Perkembangan Makanan Hijau China sebagai makanan hijau kelas AA.

5. Bolehkah saya mengambil kapsul SNE bersama dengan rawatan perubatan yang sedang saya ikuti?
Kapsul SNE boleh diambil bersama-sama dengan sebarang ubat tetapi anda dicadangkan mengambilnya dalam sela masa sekurang-kurangnya 2 jam untuk mengelakkan sebarang interaksi yang tidak diingini.

6. Saya seorang pesakit diabetes dan hipertensi, bolehkan saya mengambil kapsul SNE?
Kapsul SNE boleh diambil oleh sesiapa sahaja tanpa mengira usia, jantina, keadaan kesihatan dan pada mana-mana peringkat kehidupan. Namun dos yang dicadangkan adalah berlainan mengikut keadaan setiap individu.

7. Adakah produk ini betul-betul berlainan daripada multivitamin yang sedia ada?
Ya. Ia betul-betul direka mengikut keadaan semua individu.

8. Bagaimanakah kualiti bahan-bahan yang terkandung dalamnya?
Kami hanya menggunakan bahan yang paling berkualiti. Tumbuhan fruktus hipopae yang digunakan tumbuh dalam tanah yang tidak tercemar. Ahli pemakanan kami memilih gabungan nutrien yang memberikan keupayaan bio dan toleransi yang paling tinggi. Ia dikilang di kilang farmaseutikal kami yang berdaftar dengan FDA. Suplemen sebatian yang dirumus khas ini menunjukkan piawai ketulennan, aktiviti da penyerapan yang paling tinggi.

9. Adakah ia sesuai untuk vegetarian dan orang yang menghadapi alergi makanan atau mengikuti diet berpantang?
Suplemen kami tidak mengandungi daging dan produk sampingan daging. Ia diisi dalam kapsul yang dibuat daripada tumbuhan, justeru itu, vegetarian boleh mendapatkan manfaat yang optimum daripada suplemen pemakanan kami. Produk kami tidak menggunakan sebarang pengawet, bahan pelekat atau perisa tiruan. Kapsul SNE tidak mengandungi yis, gandum, gula, garam, protein soya, susu, telur dan produk tenusu. Proses perumusan kami seharusnya sesuai untuk semua jenis diet berpantang dan alergi, namun, untuk tujuan keselamatan, sila dapatkan nasihat daripada pakar penjagaan kesihatan anda.

10. Adakah keadaan saya akan bertambah baik? Bilakah ini akan berlaku?
Kesihatan anda akan mula bertambahn baik. Keadaan seseorang selalunya bertambah baik selepas sekurang-kurangnya satu hingga dua bulan. Namun keadaan sesetengah orang mula bertambah baik sebaik sahaja mereka memulakan program ini.

11. Bagaimanakah anda tahu saya memerlukan kapsul SNE?
Alam sekitar pada hari ini penuh dengan pelbagai punca penyakit. Penggunaan antibiotik yang berlebihan telah membina ketahanan bakteria dan virus. Bahan cemar, bahan yang menyebabkan alergi dan bahan tambahan makanan telah menjadi sebahagian daripada bekalan makanan, air dan udara kita. Malah sel-sel kita juga menghasilkan entiti yang berbahaya, seperti radikal bebas yang mesti dihapuskan oleh sistem imun kita. Lebih-lebih lagi, kita sering membawa bahan-bahan asing ke dalam sistem badan kita, ini termasuklah ubat, pil kontraseptif, asap rokok dan alkohol.

Kapsul SNE merupakan produk terbaik dalam mengekalkan kesihatan dan membekalkan semua nutrien utama yang diperlukan oleh badan. Dengan ini, sistem imun dapat diperkuatkan lagi demi melindungi kita daripada entiti berbahaya dalam kehidupan harian kita.


**SNE kapsul adalah produk wajib ambil sebelum mencuba produk kesihatan SNE yg lain. SNE kapsul boleh dimakan dan disapu pd permukaan yg berpenyakit...

Cara makan: 2-4 kapsul sekali, 2 kali sehari

Kandungan: Minyak biji Seabuckthorn

No comments:

Post a Comment